Myspace GlitterMyspace GlitterMyspace GlitterMyspace GlitterMyspace GlitterMyspace GlitterMyspace GlitterMyspace GlitterMyspace GlitterMyspace GlitterMyspace GlitterMyspace Glitter

My PALESTIN!

My PALESTIN!
.:::Let Us UNITE:::.

Thursday, May 28, 2009

Challenger...



Assalamu'alaikum wbt...



I want to make this possible!

I can do it!

I must grab my chance and prove to others that they are wrong!



Saya tahu saya boleh!

Saya mesti mencabar kemampuan saya!

Jangan biasa kan diri dengan mengatakan "Hanya sekadar ini yang saya mampu buat atau lakukan!"

Biasakan lah diri, nyatakan dengan penuh keyakinan "I am a challenger!"


Posting kali ini, my priority is to build up my confidence (english ana tak brapa baik,ana cuba juga...hehe. Challenger right? Must Remember!). Kenapa perlu kita pedulikan kata2 orang lain? Tulikan telinga, pandang ke hadapan, cari peluang dan ruang yang ada untuk kita baiki dan terus maju ke hadapan. Apa yang dilemparkan pada kita menerusi kata2 hikmah yang kita dengar dari orang lain, kita jadikan landasan kita untuk sentiasa bergerak maju ke hadapan. Sikap yang perlu kita lempar dan buang jauh2 adalah sikap 'mengundur diri, sebelum kita menghunuskan senjata rahsia - cetusan BOOM! dalam diri'. Hidupkan jangka waktu yang tidak pernah kan habis bagi menghadapi semua obstacles yang sentiasa mendatang untuk menguatkan kita. ALLAH tahu kita mampu. Atas itulah reasonNYA memberikan kita pelbagai duri dalam mengharungi liku2 kehidupan kita sebagai hambaNYA.





Siapa lagi kalau bukan kita?


Bila lagi kalau bukan sekarang?



Wallahu'alam bissawab...



LadyMuslimah

Adds